Inici » Ateneu Barcelonès, Destacat, General, Monogràfics, Novetat

Cicle novel·les i novel·listes de la Primera Guerra Mundial: Adiós a todo eso

9 maig 2015 Sense Comentaris

Adiós a todo eso

de Robert Graves

Barcelona : RBA, 2010. Demaneu la reserva d’aquest document

SINOPSI. Como su título indica, es una despedida, la rememoración de unos tiempos y unas experiencias dolorosos y amargos, con la voluntad de cerrar una etapa y renacer como un hombre nuevo en la sierra mallorquina. En las páginas de este prodigioso ejercicio de memoria, Graves repasa su infancia y sus infelices días escolares en el internado de Chatterhouse; sus brutales experiencias en las trincheras de la Primera Guerra Mundial, en la que sirvió como joven oficial y que le dejaría una profunda huella, su desastroso matrimonio con Nancy Nicholson, pero también su emergente vocación literaria y sus encuentros con escritores como T. E. Lawrence, Siegfried Sassoon o Thomas Hardy.

Robert Graves va escriure aquesta autobiografia el 1929, poc antes de  deixar Anglaterra per viure a l’estranger. De fet, va revisar les esmenes a Mallorca, que era l’illa dels seus somnis, d’on mai ja va marxar. excepte un breu temps durant la Guerra Civil Espanyola i la Segona Guerra Mundial.

 

 

 

 

Deixa el teu comentari!

Afegeix el teu comentari, o bé afegeix links des del teu lloc web. També et pots subscriure als comentaris a partir de l'RSS.