Guanyadora del LV Premi Crexells
Que morin els fills dels altres, de Roser Cabré-Verdiell Surribas , obra guanyadora del LV Premi Crexells.
En un any profundament emotiu, marcat pel centenari de la mort de Joan Crexells, el prestigiós guardó de l’Ateneu Barcelonès ja té nova novel·la guanyadora: Que morin els fills dels altres, de Roser Cabré-Verdiell. Per a l’autora, unir el seu nom a la història d’aquest premi és “entre una responsabilitat i un goig“.
Amb una prosa magnètica, entre el conjur i la invocació, Que morin els fills dels altres narra una metamorfosi. La d’una dona que comença sent fràgil i acaba assumint un coratge que és ben seu. En el seu veredicte, el jurat d’aquesta edició ha valorat “la capacitat de sacsejar la institució familiar des del títol, impactant i enigmàtic, com el ritme ràpid i, alhora, amb nombrosos meandres d’una prosa magnètica i poderosa que transporta el lector a través d’un món que es mou en l’ambigüitat”.
Nascuda a Barcelona el 1982 i amb una sòlida trajectòria en el gènere fantàstic, Roser Cabré-Verdiell ja va enlluernar la crítica amb el seu debut, AIOUA (Premi Finestres 2023). Amb el Premi Crexells, es consolida com una de les veus més agosarades i brillants de les nostres lletres; una escriptora que, en les seves pròpies paraules, entén la literatura com una eina per “expandir el món i dinamitar la realitat”.
La podreu trobar a les Biblioteques.
Reserveu el vostre exemplar!










Deixa el teu comentari!