Inici » Biblioteca El Carmel-Juan Marsé, Destacat, Novetat, Novetats bibliogràfiques

La Biblioteca del Carmel recomana…Eugeni Forcano: la meva Barcelona

14 març 2011 Sense Comentaris

Entre les novetats bibliogràfiques del mes de febrer us recomanem Eugeni Forcano: la meva Barcelona. Es tracta del catàleg de l’exposició  homòloga que s’ha fet a l’Arxiu Fotogràfic de Barcelona del 29 de juny de 2010 al 15 de gener de 2011.

Aquest document ofereix la visió personal del fotògraf Eugeni Forcano de la Barcelona dels anys seixanta i mostra part de les fotografies  que l’any 2009 va donar a  l’Arxiu i que ja han  passat a formar part del patrimoni fotogràfic de la ciutat.

Aquestes 130 fotografies ens mostren una Barcelona en blanc i negre, ens narren amb imatges la història del carrer i els seus personatges i en paraules del mateix Forcano “Si en captar una imatge no m’emociono, no hi ha res. Quan se’m dispara el cor, no falla: és la meva foto…”

La seva visió de Barcelona ens emociona veritablement!!!

Deixa el teu comentari!

Afegeix el teu comentari, o bé afegeix links des del teu lloc web. També et pots subscriure als comentaris a partir de l'RSS.