Inici » Biblioteca El Carmel-Juan Marsé, Destacat, Novel·la barcelonina, Novetat

Biblioteca El Carmel – Novetats Novel·la Barcelonina juny 2012

8 juny 2012 Sense Comentaris

La tristeza del samuráiUn cop més us presentem les novetats de novel·la barcelonina per aquest mes de juny.

En volem destacar la novel·la La tristeza del samurái de Víctor del Árbol, però teniu molta diversitat per triar. Ja podeu consultar la guia per xafardejar tots els títols arribats a la Biblioteca.

“Ya le quedaban pocos placeres íntimos, como aquel paseo nocturno. Le gustaba aquella soledad y la armonía del silencio, la conjunción entre la noche y su estado de ánimo.Había algo bello en aquel momento de quietud. No necesitaba colmarse de certezas, ni mostrar desaliento o temor ante Greta o ante cualquiera. Lo único que necesitaba era caminar, despistar a los sabuesos de Marchán, ascender por la calle hasta el hotel, fumar un cigarrillo y sentir el sonido de sus tacones.

Se detuvo en el semáforo de peatones. La Vía Layetana ofrecía un aspecto desacostumbrado y hermoso. La iluminación de los edificios magnos contrastaba con el silencio de los carriles sin circulación y los semáforos cambiando las fases fantasmagóricamente. Solo permanecía a oscuras la manzana que ocupaba el enorme edificio de Correos. Justo hacia donde ella se dirigía.”

Víctor del Árbol. La Tristeza del samurái

Barcelona : Alrevés, 2011

Deixa el teu comentari!

Afegeix el teu comentari, o bé afegeix links des del teu lloc web. També et pots subscriure als comentaris a partir de l'RSS.