Inici » Biblioteca El Carmel-Juan Marsé, Destacat, Novel·la barcelonina, Novetat, Novetats bibliogràfiques

Novetats barcelonines – Juliol 2011

8 juliol 2011 Sense Comentaris

Ja teniu disponibles les novetats del nostre fons especialitzat en la ciutat de Barcelona. A la guia de novetats de Novel·la Barcelonina trobareu tot de propostes literàries ambientades a la ciutat i a la guia de novetats de l’Espai Barcelona trobareu tot tipus de documents que parlen sobre Barcelona des de diferents punts de vista com la sociologia, la història, l’arquitectura… No us ho perdeu!

I recordeu que si voleu algun llibre que està prestat, podeu reservar-lo!

Se dieron un paseo por la Boquería, el mercado más grande de Europa. Aquel lugar tenía para Alexia un significado especial, aunque en realidad se llamase Mercado de San José y nadie se detuviera a leer el bonito cartel que lo indica en la entrada principal. Un total de seis mil metros cuadrados y más de trescientas paradas de verduras, frutas, carne, pescados, especias, era la verdadera gracia del mercado. Dicen que es la universidad del gusto, con al menos un catedrático en cada puesto. Alexia disfrutaba viendo aquel gran surtido de productos frescos y la gran explosión de colores y gente en movimiento. Pasear por la Boquería le daba la energía suficiente para afrontar un duro día de trabajo. Era su vitamina.

CAMPO VIDAL, Luis. Barcelona zona cero. [Barcelona]: Flamma, 2010.

Deixa el teu comentari!

Afegeix el teu comentari, o bé afegeix links des del teu lloc web. També et pots subscriure als comentaris a partir de l'RSS.