Inici » Biblioteca El Carmel-Juan Marsé, Itineraris literaris

Sin noticias de Gurb. Etapa 2

7 setembre 2009 Sense Comentaris

Després d’un break per les vacances, tornem amb Sin noticias de Gurb. Continuem descubrint la ciutat pre-olímpica, anem cap al passeig de la Bonanova on es defineix dels establiments més coneguts arreu i més buscats en festes i matinades:

Pàg. 71:

Resulta que la churrería es, en realidad, un remolque habilitado como churrería. Una de las paredes laterales del remolque se abate por medio de unas bisagras y se abate por medio de unas bisagras y se transforma en mostrador. Tras el panel, dentro del remolque, figura la churrería propiamente dicha. Este sistema permite a su dueño instalar la churrería (con el debido permiso municipal) allí donde las perspectivas de negocio son o parecen ser más halagüeñas. Así, los días laborables, a primera hora de la mañana suele encontrarsele en la parte alta de la Bonanova, donde la concentración de colegios es mayor y donde cuenta con una clientela fiel entre los alumnos, los acompañantes de los alumnos y el profesorado…

Torre Montserrat de la Salle Bonanova

Torre Montserrat de la Salle Bonanova

Mostra Sin noticias de Gurb – Segona Parada en un mapa més gran

Deixa el teu comentari!

Afegeix el teu comentari, o bé afegeix links des del teu lloc web. També et pots subscriure als comentaris a partir de l'RSS.