Novetats bibliogràfiques de poesia
Us presentem les darreres novetats que hem rebut al fons especialitzat en poesia de la Biblioteca Guinardó-Mercè Rodoreda, i que ja podeu trobar exposades a la secció. Aquest mes hi veureu, entre altres, poemaris i antologies de Peter Handke, Marc Masdeu, Eudald Puig, Wislawa Szymborska, Óscar Hahn, Miguel Sánchez Robles, Mohsen Emadi o Yevgueni Yevtushenko.
Destaquem especialment l’Obra completa del poeta David Sanahuja, que l’editorial Curbet va publicar a finals de 2015. Si us atreviu amb el portuguès, trobareu també A casa, a escuridao, un poemari del també novel·lista José Luis Peixoto, que visitarà la biblioteca el proper mes de maig.
Finalment, us recomanem dos llibres que no són poemaris: el primer és Fin de poema, on Juan Tallón narra els darrers dies dels poetes Alejandra Pizarnik, Gabriel Ferrater, Cesare Pavese i Anne Sexton [llegiu-ne la ressenya].
La segona recomanació és L’escala de cargol: Sampere explica Sampere. Els editors en diuen “un llibre tridimensional”, perquè hi trobareu prosa, poesia i biografia. El llibre té el seu orígen en un encàrrec que va fer a l’autor Jaume P. Sayrach, perquè popularitzés els seus poemes fent-los més explícits i comprensius pels lectors de la revista Fòrum-Gramma, que aleshores dirigia Sayrach.
…
Deixa el teu comentari!